Blog

Transformime për mos t’u besuar syve, vip-a ose jo… Të gjithë te Lida Hoxha! Gruaja që ka bërë revolucion në Shqipëri

Transformime për mos t’u besuar syve, vip-a ose jo…

Të gjithëve na ka qëlluar që kemi paragjykuar veten para pasqyrës duke i përmendur shëmbëllimit tonë të gjitha defektet që na kompleksojnë.

Të gjithëve mund të na ketë shkuar mendja edhe t’u drejtohemi klinikave estetike për të fituar imazhin që kemi imagjinuar për veten. Por sa e zhvilluar dhe sa e vështirë është kjo fushë në Shqipëri?

Kërkimet tona drejt së përsosurës nisin që nga spitali shtetëror i QSUT, e deri në dyert të ndryshme të klinikave private profesioniste ose jo. Por sa besim duhet të kemi te këto klinika?

Dermatologia e njohur, Lida Hoxha e cila aktualisht drejton klinikën ‘Dermolife’ na ka qartësuar shumë pyetje që ne na burojnë rrjedhimisht nga mentaliteti i mbyllur shqiptar. Klinika ‘Dermolife’ operon tashmë prej 14 vitesh në vendin tonë , e themeluar nga znj. Hoxha, e cila pas vetes arriti të tërheqë mjekë profesionistë të diplomuar në universitet më në zë të botës. Dr Lida Hoxha na ka treguar se si funksionon gjithçka në klinikën e saj, duke filluar nga trajtimet e lëkurës e deri te ndërhyrjet kirurgjikale.

Në një intervistë për newsbomb.al, znj. Hoxha nuk ka ngurruar t’u përgjigjet edhe pyetjeve ngacmuese mbi trajtimet që marrin VIP-at në klinikën e saj.

Sa e vështirë ka qenë për ju hapja e një klinike të tillë në Shqipëri?

Unë klinikën e kam hapur para 14 vjetësh dhe po të mendosh si distancë në kohë ka qenë edhe më e vështirë për të hapur një klinikë ku të flitet për dermo estetikën, për kirurgjinë plastike, por asgjë nuk është e pamundur dhe për mua ky ishte pasioni i jetës time. Mendoj se kjo ishte gjëja që unë dija të bëja më mirë në këtë jetë dhe ia vura vetës qëllim. ‘Dermolife’ ka qenë në fillim një kabinet prestigjoz i dermatologjisë dhe i dermoestetikës. Pastaj si pasojë e rritjes së kërkesave të klientelës tonë për shërbimet të mëtejshme më të kualifikuara, më të specifikuara të niveleve të tjera më të larta, ne u zgjeruam gradualisht dhe me kirurgë italianë të niveleve internacionale, me studime të mbaruara në shkollat më të famshme të kirurgjisë plastike, sikurse janë ato të San Paulos në Brazil e Meksikë, profesorë të La Sapienza e profesorë që japin leksione edhe në Harvard. Rritja e këtij kualiteti doktorësh ishte si pasojë e përgjegjshmërisë që ne ndiejmë përpara pacientëve, për t’u sjellë atyre produktin më të mirë të mundshëm nga perëndimi, sepse duhet thënë që në fillim që ëndrra e shqiptare për kirurgjinë plastike vjen si pasojë e asaj ç’ka kanë parë ata në perëndim dhe ne gjithmonë kemi menduar që do e realizojmë po aq mirë sa perëndimi, sepse perëndimi ka qenë ëndrra jonë. Unë duke e pasur pasion, e kam harruar pjesën e vështirësisë. Çdo ditë këtu në ‘Dermolife’ nis me pasionin për të bukurën.

A ka treg kjo fushë në Shqipëri tashmë?

Kur e kam hapur në fillim, unë mund të them që njerëzit më dëgjonin të habitur dhe shumë gjëra që sot janë të përditshme, që fliten nëpër kafe apo nëpër në të përditshmen tonë me kolegë e me kolege, nuk njiheshin fare. ‘Dermolife’ gati u ka mësuar dhe termat e para njerezve, sepse nuk dinin se ç`ishte injektimi i botoksit apo ç’ishte hidratimi i lëkurës me acid ialuronik, apo ç’ishte depilimi me lazer . Tashmë gjërat kanë ndryshuar dhe janë preceptuar me shpejtësi. Ashtu sikurse ne shqiptarët dallohemi se e kapim gjënë e re dhe e bëjmë pjesë tonën, tani të gjithë kanë infromacion madje informacion të detajuar për çfarëdo lloj ndërhyrjeje dhe unë mund ta them tani me plot gojën që ekziston tregu edhe pse Shqipëria futet në një vend jo shumë të zhvilluar dhe me të ardhura jo shumë të mira ekonomike, unë mendoj se njerëzit kursejnë nga të ardhurat e tyre për të bërë një ndërhyrje në hundë, për arsye se ne shqiptarët shumicën e problemit ekemi te hunda ose për të hequr një pjesë të dhjamit ose për të rregulluar ndonjë defekt pas lindjes së fëmijës. Shumë nëna e duan dhe insitojnë të bëjnë një ndërhyrje. Edhe pse ne jemi një vend i varfër, gjendjet tregu për kirurgji plastike, gjithmonë kur u paraqitesh me profesionalizëm, kur u ofron informacionin e duhur me njerëz profesionistë.

A kujdesen shqiptarët për lëkurën dhe çfarë mendimi keni për maskat trajtimet popullore?

Kujdesen! Një përqindje shumë e madhe e shqiptarëve, kujdesen për lëkurën. Maskat popullore mund të kenë qenë zgjedhje e detyruar , gjithmonë vjen për arsye ekonomike. Nëse do të blejë një maskë në treg çmimi i një maske profesionale varion nga 20 deri në 60 euro, ndërkohë që një maskë popullore në shtëpi nuk iu kushton. Tani e kanë marrë informacionin që nuk krahasohet efekti që të jep një maskë profesionale, e cila i ka të gjitha elemetet që i duhen lëkurës për rigjenerim dhe hidratim, me një maskë popullore që na kanë mësuar gjyshet tona. Unë nuk jam kundër tyre rreptësisht, por duhen përdoruar në lëkurën e duhur dhe në momentin e duhur dhe jo për të gjitha lëkurat mund të përdorim disa maska popullore. Psh. Te një lëkurë e lodhur dhe e plakur nuk e gjen dot zgjidhjen aty, kërkon një zgjidhje më të avancuar, më profesionale dhe me më shumë element. Për një lëkurë mesatarisht të re dhe pa asnjëlloj problemi , deri diku ndihmojë këto maska popullore, asnjëherë nuk kam qenë kundër.

Cilat janë grupmoshat në të cilat hasen më shumë probleme dhe vijnë te klinika juaj?

Unë do të thosha me krenari që ne u vijmë në ndihmë të gjitha grupmoshave. Ne punojmë shumë me adoleshentët për të shëruar problemet e akneve, jemi klinika numër një në Shqipëri, e cila ka teknika të avancuara dhe kemi një numër të jashtëzakonshëm pacientësh, jo vetëm tanët, por ne zgjidhim probleme edhe të pacientëve të cilët janë dëmtuar në klinika të tjera. Kemi raste të jashtëzakonshme të zgjidhjes së problemit të akneve që nuk është një problem i thjeshtë. Unë u kam thënë vazhdimisht të gjithë prindërve dhe adoleshentëve, e vazhdoj ta vë theksin se aknet janë sëmunde si çdo lloj sëmundjeje tjetër, por ndryshe nga sëmundjet e tjera ka një fazë të zgjatur në të cilën qëndron në trupin tonë dhe duhet një kohë e gjatë për ta trajtuar atë, për ta ç’rrënjosur atë aty ku ndodhet infeksioni. Dmth adoleshentët kanë këtë problem, aknet dhe ne gjithashtu bëjmë edhe një riedukim për mirëmbajtjen e lëkurës, nuk ndalemi vetëm të trajtimi i tyre.

Pastaj futemi dhe te grupmoshat e tjera që janë 25-35 vjeç, janë grupmoshat që duan ndonjë ndërhyrje estetike,. Këto duan ndonjë ndërhyrje estetike të thjeshtë, kryesisht në volumin e buzëve me acid ialuronik, në volumin e mollëzave, ndonjë vajzë që do të ndryshojë numrin e gjoksit.

Nëse flasim për një grupmoshë më të avancuar dhe një targetgrup, pasi ka lindur fëmijë, problemet janë evidente shumë. Shumica e tyre kanë probleme me gjoksin pasi kanë mbaruar me dhënien e gjirit, kanë probleme ose me strijat ose me volumin e gjoksit që ka humbur dhe ka nevojë që të trajtohet kjo pjesë me lifting ose protezë.

Pastaj në mosha më të avancuara, unë dua të vë theksin që problemet më të mëdha në Shqipëri janë në moshat 50-55 vjeç. Janë një grupmoshë që nuk e kanë pasur informacionin e duhur për mirëmbajtjen e trupit, mirëmbajtjen e lëkurës. Problemet këtu janë më të akumuluara, psh. nëqoftëse për një grupmoshë ne flasim nga 25-35 vjeç, kur këta të arrijnë 50-55 vjeç do të jenë më të ndërgjegjësuar për ta mbajtur veten, për të mos lejuar për të pasur oshilacione më të mëdha në peshë, grupmoshat 50 vjeç që janë sot nuk e kanë pasur këtë edukatë, as nuk kanë pasur mundësitë financiare dhe as nuk e kanë mirëmbajtur lëkurën. Këtu vërehen edhe problemet më të mëdhaja. Ky është kontigjenti i kirurgjisë plastike, ku këto gjithmonë kalojnë në pjesën e mjekve italianë.

A ndodh që këto lëndë që ju përdorni të japin efekte anësore?

Absolutisht jo! Të gjitha produktet e kozmotologjisë janë me origjinë bimore. Unë jam shumë e rreptë në përzgjedhjen e kompanive, mund të them me krenari që produktet që përdoren në klinikën time janë të linjës së kremrave të Filorgës, e cila është një ndër produktet internacionale më të përzgjedhura në tregun e mjekësisë estetike dhë të kirurgjisë plastike, është e pakundërshtueshme dhe e pakontestueshme nga të gjithë specialistët që e njohin kozmotologjinë. Kam produktet e Lakshmit dhe produktet e harmonisë, të cilat janë 100% bimore, janë të testuara dhe të çertifikuara nga Bashkimi Europian. Për të vazhduar me produktet e mjekësisë estetike, përdorim vetëm multivitamina dhe acidin ialuronik, të cilin tashmë e dimë të gjithë që vetëm me këto mundemi të hidratojmë, ushqejmë dhe përmirësojmë lekurën, pra nuk kanë asnjë efekt anësor. Ndërsa në kirurgji padiskutim që nuk ka produkte, veçse aty folëm për kualitetin e doktorrëve.

Sa i trajtoni ju VIP-at në klinikën tuaj?

Unë do të thosha se VIP-at në klinikën tonë, ndihen si në shtëpinë e tyre, VIP-a të të gjitha fushave të politikës, të ekranit dhe të showbizzit. Ata tashmë janë miq të klinikës ‘Dermolife’ dhe shumë prej tyre kanë zgjidhur probleme të vogla, por gjithashtu edhe ndonjë problem që i ka kushtëzuar ose i ka bërë që të mos ndiheshin mirë me veten. Ndihen mirë me konsulencat tona dhe me punën tonë. Gjithashtu edhe ne i konsiderojmë shumë miq ata.

Pse klientët duhet të vijnë në klinikën tuaj dhe jo në një klinikë tjetër? Çfarë ju bën juve më të veçantë?

‘Dermolife’ është brand dhe që të bëhet brand do të thotë që ke përshkuar një rrugë të gjatë, të mundimshme, ke dhënë shumë nga ana profesionale dhe të kanë besuar shumë. Emërtimi i një brand-i ka shumë çertifikime dhe kur e merr këtë të drejtë, atëherë brenda ka përkushtim absolut të stafit, cilësinë absolute të produkteve, cilësinë absolute kualitative të mjekëve, të cilët janë të kredituar në universitetet më me emër në botë. Pikërisht për këto arsye duhet të na zgjedhin dhe sepse ne ua ndryshojmë jetën për mirë, i bëjmë më të lumtur. E gjitha kjo vjen si pasojë e profesionalizmit që gjejmë brenda klinikës ‘Dermolife’.