Pse duhet të zgjedhim Balonin Gastrik

Baloni Gastrik te lejon aktivitetin fizik

A mund të kryej aktivitete fizike pas procedurës së Balonit Gastrik?

Është një pyetje e zakonshme nëse mund të vazhdoni me aktivitete fizike kur keni kryer proceduren e Balonit Gastrik. Përgjigja e thjeshtë është po!

Baloni Gastrik duhet të shihet si një mjet që ndihmon në ndryshimin e stilit të jetesës, në mënyrën e ushqyerjes si edhe aktivitetin fizik. Kjo do t'ju ndihmojë të përshtasni zakonet tuaja të ngrënies duke zvogëluar madhësitë e porcionit dhe kontrolluar urinë tuaj. Nëse mund të rritni aktivitetin në të njëjtën kohë me zvogëlimin e konsumit tuaj të ushqimit, do të shihni rezultatet më të mëdha dhe më të shpejta për humbjen e peshës. Çdo aktivitet i ndryshëm është pozitiv, kështu që nëse ecja është aktiviteti juaj i dëshiruar, kjo është shumë mirë! Njëlloj, nëse rregullisht luani futboll ose vraponi ose shkoni në palestër, nuk ka asnjë arsye pse të mos vazhdoni me ushtrimin tuaj të preferuar. Aktiviteti i vetëm që ne do të sugjeronim të shmangnit nese keni kryer proceduren e Balonit Gastrik është sporti i rëndë i cili do të përfshinte goditje të rregullta në bark. Pra, nëse ju jeni një kikboksier, Baloni Gastrik mund të mos jetë për ju!

Sa ka të ngjarë të ndjeni Balonin Gastrik në stomakun tuaj,ndryshon nga personi në person por shumica e njerëzve raportojnë ndjenjën si një rëndesë në stomakun e tyre. Sidoqoftë, ju mund të bëheni më të vetëdijshëm për Balonin Gastrik kur bëni ushtrime energjike, veçanërisht duke kërcyer pasi Baloni Gastrik lëviz më shumë, ose kur bëni ulje/ ngritje në stomak. Kjo nuk është problem për Baloni Gastrik, kështu që këshillat tona janë që të vazhdoni sa më normalisht me aktivitetin tuaj të zgjedhur, nëse nuk e shihni të përshtatshme në këtë rast ne mund të sugjerojmë veprimtari alternative.

Ushtrimet janë pothuajse aq të rëndësishme sa dieta juaj kur bëhet fjalë për suksesin afatgjatë të rënies në peshë nga Baloni Gastrik. Pacientët që ushtrojnë aktivitet fizik rregullisht humbasin më shumë peshë.
Përfitimet e shëndetit fizik dhe mendor janë të jashtëzakonshme.


Sa ushtrime ju duhen për rezultate të dukshme?
Sipas disa studimeve për procedurën e Balonit Gastrik rezultoi se 2.5 orë aktivitet fizik në javë humb 5.7% më shumë peshë.

•Llojet e ushtrimeve
Duhet të keni 3 qëllime kryesore të rutinës suaj të ushtrimeve:
Përditshmëri - ecje, vrap, biçikletë dhe veçanërisht not.
Fleksibilitet- Përfshini në rutinën tuaj aktivitetet si yoga, stërvitje me paisje si pesha dhe topa stërvitje.
Yoga- është më e mira pasi përfshin frymëmarrjen e duhur dhe përdor peshën tuaj të trupit për të rritur forcën.